عبد الناصر زيدان يلجأ للقضاء بعد كسر كتفه في “رامز جاب من الآخر”: سابوني في اللوكيشن ومشيوا

كشف الإعلامي المصري، عبد الناصر زيدان، تفاصيل إصابته بكسر مضاعف في الكتف خلال حلقته مع الناقد الرياضي أبو المعاطي زكي في برنامج رامز جاب من الآخر.

وقال عبد الناصر في تصريحات لـEt بالعربي: “بدأ الإلتئام ببطئ لكن هفضل للأشف معلق ذراعي لمدة 3 أسهر وكل 10 أيام بعمل أسعة فالكسر مش كويس وسخيف ومضايقني على المستوى الإنساني والشخصي”.

وأضاف عبد الناصر زيدان: “أولا خليني أفصل ما بين إدارة الـmbc واللي اتفقوا معي من المصريين، فالمصريين لم يكونوا على قدر من المسئولية والاحترام اللي بقدروا بيهم فأنا زعلان جدا لعدم السؤال سواء من رامز أو من مهيب عبد الهادي لأنني رايح أعمل حوار مش عشان أتكسر وأعيش بعاهة”.

وتابع: “عدم السؤال عليها في المستشفى في دبي أو لما نزلت مصر كامن بالنسبة لي شيء محبط ومش محترم وكان في اتفاق على 100 ألف جنيه مقابل حوار عادي مش مقلب، وبعد ما حصل اللي حصل، مكانوش مصدقين إنني اتكسرت، حصلت مشكلة وسابوني في اللوكيشن ومشيوا، ولوا إنني عليت صوتي مكنوش رجعوا وودوني المستشفى، وبقوا عايزين يرضوني بأي طريقة وتاني يوم جم الفندق وأدوني 35 ألف درهم على أساس إن الأمور بسيطة واكتشفت إنني لما جيت مصر إنه كسر كبير جدا ويستوجب 6 شهور تعليق ذراعي وإجراء عملية ربما تكون خارج مصر ودة متقاليش في دبي”.

 

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock